Általános szerződési feltételek
Molnár Zsuzsanna - esküvői,menyasszonyi és alkalmi ruhatervező

A webshopban minden látogató regisztráció nélkül kereshet, válogathat az általunk kínált termékek között, megismerheti azok jellemzőit, illetve regisztrációt követően leadhatja megrendelését.

Kérjük, amennyiben vásárlója, aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, úgy figyelmesen olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket (továbbiakban: ÁSZF), és ezt követően kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben annak valamennyi pontjával egyetért, azokat önmagára nézve kötelező érvényűnek ismeri el.

A webáruház használatának megkezdésével az ÁSZF-ben rögzítetteket elfogadja. 

Az ÁSZF alapján, a webáruház útján megkötött szerződés kizárólag elektronikus formában jön létre, iktatásra nem kerül, a későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A Megrendelő megrendelés során a Zsu-Tex Bt  vállalkozással kerül szerződéses jogviszonyba.

A szerződés a szolgáltatások kölcsönös teljesítésével megszűnik.

Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a hatályos magyar jogszabályok – különösen a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. tv., a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. – rendelkezései irányadóak. A kötelező jogszabályi rendelkezések a Felekre minden további kikötés nélkül irányadóak.

A jelen ÁSZF 2016. október 5. napján lép hatályba, és visszavonásig, illetve módosításig érvényes. Üzemeltető jogosult az ÁSZF egyoldalú módosítására, melyről legalább az új szabályozás hatályba lépése előtt 10 nappal értesíti a Felhasználókat a webáruház oldalain.

 

Valamennyi, a webáruház felületein megjelenő, kép, szöveg, vagy egyéb adat szerzői jogi védelem alatt áll, így ezek bármilyen formában történő, jogosulatlan – a jogosult hozzájárulása nélküli – felhasználása a szerzői jogok megsértését jelenti.

A webáruházban megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése az Üzemeltető írásbeli hozzájárulása nélkül tilos.

 

A webáruház működésével, megrendelési- és szállítási feltételekkel, folyamatokkal kapcsolatosan felmerülő kérdései esetén elérhetőségeinken állunk szíves rendelkezésére!

 

Webáruház üzemeltetőjének adatai:

Kisadózó vállalkozás neve,elnevezése: Zsu-Tex Bt

Székhely (levelezési cím): 1025 Budapest, Szeréna út 38.

Adószám: 28438858-1-41

Szerződés nyelve: magyar

Elektronikus elérhetőség: suzy.m80@gmail.com

Képviselő: Molnár Zsuzsanna ügyvezető

Telefonszám: +36 20 425 5220 nem emelt díjas

 

Regisztráció során a felhasználónak lehetősége van hírlevélre történő feliratkozásra.

 

  1. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK

 

Webáruházunkban Molnár Zsuzsanna ruhatervező által egyedileg tervezett és kis szériában, konfekcióra készített női ruhákat vásárolhat meg.

A webáruházban az alábbi termékkategóriák találhatók:

  • MZS casual - Őszi-téli ruhák
  • MZS casual -Tavaszi-nyári ruhák
  • Prémium MZs ruhák
  • Gothic Crow ruhák

 

Webáruházunkon keresztül Ön azokat a termékeket tudja megvásárolni, amelyek mellett megtalálhatóak a termékadatok, választható méretek, a termék ára, és a vásárlást jelző kosár ikon. Abban az esetben, ha egy adott termék nincs raktáron, azonban rendelhető, a termék adatlapján megtalálhatóak a termékadatok, választható méretek, a termék ára és a kosár ikon is, azonban ezen termékeknél feltüntetésre kerül a raktárkészlet-hiány, illetve a hosszabb szállítási határidő. Amennyiben a honlapunkon olyan terméket talál, amely webáruházunkon keresztül nem érhető el, kérjük, hogy megadott e-mail címünkre küldje el érdeklődését kollégáink részére, akik egyeztetés céljából felveszik Önnel a kapcsolatot.

 

A webáruházban feltűntetett árak nettó árak,Áfa-tartalom nélkül. Az árak a házhozszállítás díját, valamint utánvétes fizetési mód esetében az utánvételi díjat nem tartalmazzák.

A csomagolás díja nem kerül felszámításra.

 

A webáruházban szereplő termékek kizárólag on-line rendelhetők. A megrendelt termékeket házhoz szállítjuk, illetve lehetőség van azok személyes átvételére is a 1025.Budapest, Szeréna út 38.szám alatt található székhelyünkön,hétfőn és szerdán 15:30 – 19.30 óra között.Belejelentkezés és lemondás szükséges!!!!!

 

  1. RENDELÉSI, VÁSÁRLÁSI INFORMÁCIÓK

 

Megrendelését regisztrációt, illetve, amennyiben már regisztrált vásárló, bejelentkezést követően tudja elküldeni.

Regisztrációt követően a későbbi megrendelések során elegendő a kosár tartalmának összeállítása, a számlázási- és szállítási adatokat (amennyiben azok megegyeznek a korábban megadott adatokkal) nem kell ismételten megadnia. 

Felhívjuk figyelmét, hogy az egyes adatok megadása során kiemelten figyeljen az adatok pontosságára, mivel azok alapján kerül kiszámlázásra, valamint szállításra a megrendelt termék.

 

Amennyiben Ön már regisztrált felhasználónk, úgy a megvásárolni kívánt termékek kiválasztását követően, a „Kosár” tartalmának megtekintésekor a „Bejelentkezés” gombra kattintva tud bejelentkezni.

Amennyiben új vásárló, úgy regisztrációra a megvásárolni kívánt termékek kiválasztását követően, a „Kosár” tartalmának megtekintésekor van lehetősége.

 

A rendelés menete

1)      A „Webáruház” fül legördülő menüjéből válassza ki a megtekintetni kívánt termékkategóriát, majd keressen a termékek között. A termék fényképére kattintva megnyílik az adott termék adatlapja. Az adatlapon található indexképre kattintva további információkat tudhat meg a termékről. Az adatlapon megtekintheti a termék forintban értendő árát, a rendelkezésre álló méreteket, illetve kiválaszthatja az Önnek megfelelő méretet és a rendelni kívánt darabszámot.

2)      A „kosárba” gombra kattintva helyezze kosarába a kiválasztott mennyiséget, a kiválasztott méretből. Méretválasztásban segítséget nyújt a „Webáruház” fül legördülő menüjéből kiválasztható „Mérettáblázat”. Itt megtalálja valamennyi méretre vonatkozó adatokat.  

A „Webáruház” fülnél legördülő listából a „Kosár”-ra kattintva ellenőrizheti a kosarába helyezett termékeket, azok darabszámát, illetve megtekintheti a kosár teljes tartalmát.

A kosár megtekintését követően az „Elvesz”, „Hozzáad” és „Törlés” gombok segítségével lehetősége van a mennyiségek módosítására, illetve az esetleges törlésre.

Amennyiben a kosár megtekintését követően újabb termékeket kíván a kosarába helyezni, úgy a „Webáruház” fül legördülő menüjéből ismételten válassza ki a kívánt termékkategóriát és válogasson tovább. A kosár megtekintése nélkül is tovább folytathatja a vásárlást. Ebben az esetben keresse meg a további megvásárolni kívánt termékeket. Az újabb termékek, illetve azok méretének és mennyiségének kiválasztásával a kosár tartalma automatikusan frissül.

3)      Leárazott termékek esetében a termék adatlapján áthúzva látható a termék eredeti ára, mellette pedig az aktuális akciós ár.

4)      A kosárba helyezett termékek listázását követően láthatja megrendelésének nettó(27%-os ÁFÁ-t nem tartalmazó) – a szállítási és esetleges utánvételi díjat nem tartalmazó –, forintban (HUF) értendő végösszegét.

A termékek kiválasztásának befejeztével, a méretek és mennyiségek ellenőrzését követően ellenőrizze a regisztráció során megadott személyes-, illetve esetlegesen eltérő számlázási adatait.

Felhívjuk figyelmét, hogy az egyes adatok megadása során kiemelten figyeljen azok pontosságára, mivel azok alapján kerül kiszámlázásra, valamint szállításra a megrendelt termék!

Amennyiben az adatok kapcsán bármilyen javításra van szükség, úgy lépjen vissza a „Webáruház” fül menüjéből kiválasztható „Személyes adatok”-hoz, és végezze el a szükséges javításokat!

Az adatok ellenőrzését, esetleges módosítását követően válassza ki az Ön által használni kívánt fizetési-, illetve szállítási módot.

A szállítási mód kiválasztását követően láthatja megrendelésének teljes, a termék(ek) árát, valamint a költségeket is tartalmazó, forintban értendő végösszegét.

5)      Amennyiben megrendelésével kapcsolatban bármilyen megjegyzése, kérése, kérdése van, úgy azt kérjük, jelezze az adatok megadását követően a „Megjegyzés” rovatban!

6)      Amennyiben a termékek futár általi kiszállítását kéri, úgy annak költsége is Önt terheli. Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket a PDS HUNGARY Kft. futárszolgálatával juttatjuk el Önökhöz, akár 48 órán belül, a jelen ÁSZF-ben található díjtáblázatban rögzített díjak alapján. Utánvétes fizetés esetén Megrendelőt terheli az utánvét díja is. Az utánvét díj mértékét megtalálja a jelen ÁSZF 5. pontjában feltűntetett táblázatban.

7)      Amennyiben meggyőződött róla, hogy valamennyi adat helyesen került rögzítésre, és kizárólag az Ön által megrendelni kívánt termékek szerepelnek az összesítő listán a megfelelő méretben és mennyiségben, akkor erősítse meg, hogy az ÁSZF rendelkezéseit megismerte, és kattintson a „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés elküldése” gombra (a gomb, amellyel fizetési kötelezettséggel járó rendelését leadja)!

8)      A vásárlás befejezését követően megrendeléséről automatikus visszaigazoló e-mailt kap, amely tartalmazza az Ön által megrendelt termékeket, a rendelés végösszegét, valamint a rendelés során megadott adatokat. Kérjük, hogy amennyiben a rendelés leadását követő 12 órán belül nem érkezik meg az Ön által megadott e-mail címre a megrendelés visszaigazolása, úgy ellenőrizze postafiókja „Spam” / „Levélszemét” mappáját. Amennyiben ezen mappába sem került a visszaigazoló e-mail, úgy kérjük, annak hiányát jelezze felénk a  suzy.m80@gmail.com e-mail címen vagy a +36 (20) 425-5220 telefonszámon!

9)  Kérjük, hogy amennyiben a megrendelés visszaigazolásában azt észleli, hogy adatai nem helyesen kerültek rögzítésre, vagy azok a megrendelés leadása során helytelenül kerültek megadásra, ezt, valamint a helyes adatokat haladéktalanul szíveskedjen írásban jelezni Üzemeltető részére a suzy.m80@gmail.com e-mail címen vagy a +36 (20) 425-5220 telefonszámon!

 

  1. MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA, KISZÁLLÍTÁS / ÁTVÉTEL IDŐPONTJA, LEMONDÁS

 

A rendszerünkbe beérkező megrendelések feldolgozása, beérkezési sorrendben, munkanapokon 10:00 és 16:00 óra között történik. Megrendelés feladására feldolgozási időn kívül is lehetőségük van, ilyen esetben a rendszerbe beérkező megrendelés a beérkezést követő munkanapon kerül feldolgozásra.

 

A megrendelés beérkezését követően, a feldolgozás során,szerdai napon munkatársunk telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot a megrendelés véglegesítése érdekében. A telefonos egyeztetés során Önnek lehetősége van a megrendelés vagy annak egy részének lemondására, módosítására. A telefonon történt egyeztetést követően lemondásra, módosításra már nincs lehetőség.

A megrendelt termékek minden HÉTFŐ és SZERDAI napon kerülnek feladásra.

 

Előre utalásos fizetési mód esetén a kiszállítást a megrendelés végösszegének Üzemeltető bankszámla számán történő jóváírását követő hétfői vagy szerdai napon vállaljuk.

Személyes átvétel és előre utalással vagy készpénzben történő fizetés esetében a megrendelés visszaigazolásában értesítjük Önt az átvétel lehetséges legkorábbi időpontjáról, majd a megrendelés telefonon történő véglegesítése során előzetes időpont-egyeztetés történik.

A termékek személyesen átvehetők az 1025 Budapest, Szeréna út 38. szám alatt.

 

Üzemeltető fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések esetleges visszautasítására. Ilyen esetben, amennyiben a Megrendelő a fizetési módok közül az előreutalás lehetőségét választotta, úgy részére az általa megfizetett teljes összeget visszautaljuk.

 

  1. FIZETÉSI MÓDOK

 

Megrendelése leadásakor választhat utánvétes,és készpénzes módok között.

 

Amennyiben utánvétes fizetési módot választ, és házhoz szállítást kér, úgy a termékek vételárát, valamint a házhoz szállítás-, és az utánvét díját a futár részére kell kifizetnie, a csomag átvételének időpontjában.

 Házhoz szállítás esetén a papíralapú számlát a csomag tartalmazza.

 

Személyes átvétel esetén lehetősége van a vételár csomag átvételekor történő kiegyenlítésére, illetve ebben az esetben választhatja az előreutalásos fizetési módot.

Személyes átvétel esetén a számlát az átvétel során kézhez kapja.

   

 

  1. HÁZHOZ SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK

 

A megrendelt termékek kiszállítását a PDS HUNGARY Kft. végzi. A csomagok kiszállítása munkanapokon 08 - 18 óra között történik. Kérjük, hogy szállítási címként minden esetben olyan címet adjon meg, amelyen a fent jelölt időpontban elérhető, a küldeményt át tudja venni.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a ki- és visszaszállítás költsége is Megrendelőt terheli.

Át nem vett, visszaküldött csomag ismételt kiszállítását kizárólag a teljes vételár, valamint a felmerülő szállítási és egyéb költségek előre történő megfizetése esetén vállaljuk.

 

Kérjük, hogy a csomagot a futár jelenlétében nyissa ki, ellenőrizze annak tartalmát, valamint az abban található termékek csomagolásának sértetlenségét. Amennyiben mennyiségi kifogása van, vagy a termék(ek) csomagolásán sérülést észlel, úgy kérje jegyzőkönyv felvételét, s a csomagot ne (vagy csak saját felelősségre) vegye át.

Minden csomaggal kapcsolatos kérdésben,a futárszolgálat ügyélszolgálata ad segítséget:70/866-2855,70/8662866

 

A házhoz szállítást a PDS HUNGARY Kft. az alábbi díjtáblázatban feltűntetett díjak (házhoz szállítás díja + utánvét esetén utánvét díj) alapján végzi:

 

Házhozszállítás díja előre utalással történő fizetés esetén

1.030,-

Házhozszállítás díja utánvétel esetén

1.430,-

25.000 forint feletti vásárlás:

Ha a vásárlás kosárértéke eléri a 25.000 Forintot,a szolgáltató ajándéka,hogy elengedi a futárköltséget ( Utánvét:1430;)

Abban az esetben ha a vásárlás, áruvisszaküldés miatt meghiúsul,vagy a kosárérték 25.000 alá csökken,visszautalásnál ez az érték levonódik,és a vevőt terheli a szállítás díja.

 

 

  1. SZAVATOSSÁG

 

  1. Kellékszavatosság

Az Üzemeltető hibás teljesítése esetén a Megrendelő a Molnár Ferenc egyéni vállakozással  szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.

Megrendelő kellékszavatossági igénye alapján:

-          kijavítást vagy kicserélést igényelhet, amennyiben az általa választott kellékszavatossági jog teljesítése nem lehetetlen, illetve – a másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – nem jár az Üzemeltető részére aránytalan többletköltséggel.

-          az ellenszolgáltatás, azaz a vételár arányos leszállítását kérheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Megrendelő a kijavítást, kicserélést nem kérte vagy nem kérhette, a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének ésszerű határidőn belül nem tud eleget tenni, vagy ha a Megrendelőnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át.

Kérjük, hogy az Önök által észlelt hibát szíveskedjenek elérhetőségeinken haladéktalanul, fogyasztónak minősülő Megrendelő esetén nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül - lehetőség szerint írásban – jelezni!

Üzemeltető a bejelentést követő 3 (három) munkanapon belül tájékoztatja Megrendelőt szavatossági igényének érvényesíthetőségéről.

 

Üzemeltető a kicserélést, kijavítást a hiba bejelentésétől számított 15 napos határidőn belül, a Megrendelő érdekeit kímélve végzi el. Amennyiben Üzemeltető a fenti határidőben kötelezettségének bármilyen okból eleget tenni nem tud, úgy arról még a határidő letelte előtt tájékoztatja Megrendelőt. 

 

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül – amennyiben Megrendelő igazolja, hogy a terméket Üzemeltető értékesítette részére – a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba bejelentésén túl nincs egyéb feltétele. A szerződés teljesítésétől számított hat hónap elteltével Megrendelőt terheli annak bizonyítása, hogy a felmerült hiba már a teljesítés időpontjában is fennállt.

 

A kellékszavatossági igény a teljesítéstől számított 1 év alatt évül el. Amennyiben a Megrendelő a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. tv. (Ptk.) rendelkezései alapján fogyasztónak minősül, úgy kellékszavatossági igénye a teljesítéstől számított 2 év alatt évül el.⃰

 

A kellékszavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek Üzemeltetőt terhelik.

Amennyiben Megrendelő – anélkül, hogy erre Üzemeltető okot adott volna, vagy az indokolt lett volna – a választott kellékszavatossági jogáról másikra kíván áttérni, vagy valamely kellékszavatossági jogot indokolatlanul kíván igénybe venni, úgy az azzal járó költségeket köteles Üzemeltető részére megtéríteni.

 

  1. Termékszavatosság

Amennyiben a Ptk. rendelkezései alapján Fogyasztónak minősülő Megrendelő⃰ által megrendelt termék nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal, Megrendelő – termékszavatossági igénye alapján – kérheti a termék hibájának kijavítását, vagy amennyiben ez megfelelő határidőn belül, a Megrendelő érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges, a termék kicserélését.

 

Megrendelő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát gyártó valamely elérhetőségén keresztül gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát gyártó késedelem nélkül közöltnek tekinti. A közlés késedelméből eredő kárért Megrendelő felelős.

 

A termékszavatossági jog gyakorlása tekintetében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója(Üzemeltető).

 

Üzemeltető a kijavítást, kicserélést a hiba bejelentésétől számított 15 napos határidőn belül végzi el. Amennyiben Üzemeltető a fenti határidőben kötelezettségének bármilyen okból eleget tenni nem tud, úgy arról még a határidő letelte előtt tájékoztatja Megrendelőt. 

Üzemeltetőt a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

Termékszavatossági igény érvényesítése esetén a termék hibáját Megrendelő köteles bizonyítani.

 

A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta; vagy

b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy

c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

 

Megrendelő ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, amennyiben Üzemeltető nem jelölte meg a leértékelés okát.

 

A Ptk. 8:1.§ (1) bek. értelmében fogyasztónak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

 

 

  1. ELÁLLÁS   

 

A Ptk. rendelkezései alapján fogyasztónak minősülő Megrendelő⃰ a szerződéstől 14 napon belül, indokolás nélkül elállhat.

Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Megrendelő vagy Megrendelő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Több darabból álló termék szolgáltatásakor attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le az elállási határidő, amelyen Megrendelő vagy a Megrendelő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.

 

Amennyiben Megrendelő élni kíván elállási jogával, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) Üzemeltető alábbi elérhetőségeire:

Levelezési cím: 1025 Budapest, Szeréna út 38.

Elektronikus elérhetőség: rendeles.mzs@gmail.com

Telefon: +36 20/425-5220

 

Ebből a célból Megrendelő felhasználhatja az ÁSZF-ben megtalálható elállási nyilatkozat-mintát is.

Az elállási jog határidőben történt gyakorlásának minősül, ha Megrendelő a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

 

Amennyiben Megrendelő a szerződéstől eláll, haladéktalanul, de legkésőbb Megrendelő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Üzemeltető visszatéríti a Megrendelő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, mert Megrendelő az Üzemeltető által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során Üzemeltető az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha Megrendelő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Megrendelőt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést Üzemeltető mindaddig visszatarthatja, ameddig a terméke(ke)t vissza nem kapja, vagy Megrendelő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

 

Megrendelő köteles Üzemeltető részére a termék(ek)et indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni (postai úton, futárszolgálattal) vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt Megrendelő a termék(ek)et elküldi. A termék(ek) visszaküldésének közvetlen költségét Megrendelő viseli.

Megrendelő felel a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért. A webshopon keresztül értékesített termékek esetében a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használat kizárólag a próba. Megrendelő elfogadja, hogy a próbát meghaladó minden további használat értékcsökkenést eredményez, melyet elállás esetén Megrendelő köteles megtéríteni. Használat esetén az értékcsökkenés minimum mértéke a termék bruttó árának 20%-a.

 

Az elállási jog nem gyakorolható:

a) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

b) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

c) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

 

⃰A Ptk. 8:1.§ (1) bek. értelmében fogyasztónak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

 

 

Elállási nyilatkozat-minta:

 

Címzett: Zsu-Tex Bt.

 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

 

Megrendelés száma:

 

A fogyasztó(k) neve:

 

A fogyasztó(k) címe:

 

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

Kelt

 

  1. PANASZKEZELÉS

 

A fogyasztónak minősülő Megrendelő jogosult a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése – így különösen egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása – érdekében a békéltető testülethez fordulni.

Az eljárásra a Megrendelő lakóhelye vagy tartózkodási helye, ennek hiányában a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye szerinti békéltető testület illetékes. Az eljárásra – a Megrendelő erre irányuló kérelme alapján – a fentiek szerint illetékes testület helyett a kérelemben megjelölt békéltető testület illetékes.

 

A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület neve és székhelyének postai címe:

Budapesti Békéltető Testület (1016 Budapest, Krisztina krt. 99.)

 

Minden, Megrendelő és Üzemeltető közötti jogvita esetén felek törekszenek annak békésen, tárgyalásos úton történő rendezésére.

 

 

  1. ADATKEZELÉSI NYILATKOZAT

 

A webáruház üzemletetése során, azzal összefüggésben Üzemeltető a megrendelések leadásához, azok teljesítéséhez, valamint – annak igénylése esetén – a hírlevelek kiküldéséhez szükséges, a felhasználók által önkéntesen szolgáltatott, személyes adatokat kezeli.

 

A webáruház látogatója, felhasználója a szolgáltatás használatának megkezdésével elfogadja Üzemeltető adatkezelésre vonatkozó feltételeit, melyek folyamatosan elérhetők a webáruház oldalán, illetve az adatkezeléshez hozzájárul.

 

A webáruház szolgáltatásainak használata, valamint a felhasználás során történő adatszolgáltatás önkéntes.

 

A webáruházban, azzal összefüggésben adatkezelést kizárólag Üzemeltető végez. Az adatokat Üzemeltető bizalmasan kezeli. Üzemeltető megtesz minden olyan szervezési, technikai és biztonsági intézkedést, amellyel az adatok biztonsága garantálható.

 

Üzemeltető harmadik fél részére személyes adatokat nem ad ki, csak az érintett(ek) kifejezett, előzetes hozzájárulása alapján. Amennyiben Üzemeltetőt jogszabályi rendelkezés kötelezi a személyes adatok, vagy azok meghatározott körének kiadására, úgy ahhoz a webáruház látogatója, felhasználója a szolgáltatás megkezdésével hozzájárul.

 

Üzemeltető a rendelkezésére álló személyes adatokból – többek között marketing-, és értékesítést segítő célból – általános statisztikai módszerekkel, statisztikákat készíthet, melyek eredményeit korlátlan ideig megőrzi. Üzemeltető az általa készített statisztikák alapján rendelkezésére álló statisztikai adatokat harmadik személy részére kizárólag olyan formában adja át, hogy azokat az adatközlő személyére vonatkozó információktól előzetesen megfosztja.

 

A megrendelés elküldésével – házhoz szállítási szolgáltatás igénylése esetén – Megrendelő kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a házhoz szállításhoz szükséges személyes adatait Üzemeltető a kiszállítást végző cég részére átadja.

 

A hírlevél kiküldésére történő önkéntes feliratkozás során megadott adatokat Üzemeltető bizalmasan kezeli. A hírlevél küldéséről történő leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevélben biztosított, illetve bármikor kérhető Üzemeltető elérhetőségein keresztül.

 

Az adatközlő személy Üzemeltetőnél bármikor kérelmezheti

-          tájékoztatás nyújtását adatai kezeléséről,

-          személyes adatainak kijavítását, módosítását,

-          személyes adatainak törlését vagy zárolását.

Adatközlő személy a kérelmét Üzemeltető elérhetőségein keresztül jutathatja el Üzemeltető részére, de minden esetben kérjük, hogy kérelmét írásbeli formában (is) szíveskedjen megküldeni vagy megerősíteni. Üzemeltető a kérelmek beérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül megadja a kért tájékoztatást, illetve – amennyiben jogszabály lehetővé teszi – az abban foglaltaknak eleget tesz, és erről tájékoztatja a kérelmezőt.

A személyes adatok kezelésével kapcsolatban bekövetkezett jogsérelem-, vagy annak közvetlen veszélye esetén bárki bejelentéssel fordulhat a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz.

Személyes adataival, valamint azok kezelésével kapcsolatos jogainak megsértése esetén az érintett személy az adatkezelővel szemben bírósághoz fordulhat.

 

Jelen adatkezelési nyilatkozat kizárólag Üzemeltető által működtetett webáruházra, és annak látogatói, felhasználói által megadott személyes adatok kezelésére vonatkozik. A webáruház oldalairól esetlegesen elnavigáló linkek esetén Üzemeltető egyéb weboldalak adatkezelési gyakorlatáért felelősséget nem vállal.

 

Jelen ÁSZF nyomtatóbarát változatának letöltéséhez kattintson ide.

 

 

"Ha megáld minket az ég valamilyen tehetséggel, azt hiszem, bűn lenne nem élni vele. A tehetség felelősség. Természetes, hogy mindent megteszek, amit tudok, és segítek vele másoknak"

Esther Mars